Global Jihad for at tvinge Israel til at overgive sig til "fredsplan"

28. marts 2012.

Hvis du føler, at konflikten i Mellemøsten handler om "Jødiske bosættelser", så tag et kig på billedet.

Muslimer i Pakistan har intet krav på jord i Mellemøsten. Alligevel ønsker de at gå til David – den Jødiske Konges - by for at fjerne Zionismen fra jordens overflade.

Joel 4:1-2:
”I de dage og på den tid, når jeg vender Judas og Jerusalems skæbne, samler jeg alle folkeslagene og fører dem ned i Joshafats dal. Dér vil jeg holde rettergang med dem om mit folk og min ejendom, Israel, som de spredte blandt folkene. De delte mit land imellem sig."

Alle, der deltager i denne march eller støtter denne bevægelse, er slaver af synden. Eftersom de ingen skamfølelse har, vil Bibelens Gud tillade, at denne vandring mod Jerusalem finder sted. I den endelige march vil alle nationer blive samlet til det afsluttende slag.

Det vil blive ubehageligt. Det vil blive en ærefrygtindgydende opvisning af Guds magt og hellighed: Faderen, Sønnen og Helligånden. Denne profeti har aldrig fundet sted. Det vil den gøre en skønne dag.

Zak 14:12:
”Med denne plage vil Herren ramme alle de folkeslag, der fører krig imod Jerusalem: Deres kød skal rådne, mens de endnu står oprejst, øjnene skal rådne i øjenhulerne, og tungen skal rådne i munden på dem."

Det er den plage, som HERREN vil angribe alle de nationer med, som kæmpede mod Jerusalem: deres kød vil rådne, mens de stadig står på deres fødder, deres øjne vil rådne i øjenhulerne, og deres tunger vil rådne i munden.

Disse mennesker læser ikke Bibelen, men vil hylde og følge deres ørkendæmon "allah" ret ind i den fælde, der er stillet for dem efter Satans ønske, hvem de har gjort til deres far.

For alle, der ønsker at leve: Slut dig ikke til dem, der går på ødelæggelsens sti. Lyt til Jesus Messias. Han sagde: Jeg er VEJEN.

Slm 86:11:
”Vis mig din vej, Herre, så jeg kan vandre i din sandhed, lad mit hjerte alene frygte dit navn.”

Joh 14:6.
”Jesus sagde til ham: »Jeg er vejen og sandheden og livet; ingen kommer til Faderen uden ved mig.”

Israel forbereder sig på endnu et angreb på deres grænser. Den frie Zionistiske stat har forstærket sine Syriske og Libanesiske grænse-enheder.

IDF-efterretningsenheder overvåger særlige flyvninger med transport af tusindvis af pro-Palæstinensiske aktivister fra Teheran. De havde kontakt med Damaskus i tirsdags.

Sammen med Jihad-kæmpere fra hele den Muslimske verden gjorde de sig den 27. marts klar til "The International Global March to Jerusalem".